sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Stargate Universe SGU

Stargate Universe
SGU am urmarit noul serial Stargate Universe,inca din prima zi de aparitie(adica a doua zi dimineata , dupa difuzare, sambata) actiunea este neasteptat de lenta am ajuns la episodu 9, acu astept Stargate UniversS01E10
sa apara pe net. Chiar nu credeam ca , actiunea serialului va fi chiar asa de lenta, puteau sa bage totul de la s01e01 pana la s01e09 in doua episoade. Am urmarrit SG1 si SG Atlantis, descarcat de pe net , toate episoadele si seriile, parerea mea ca Stargate Universe este foarte slab, cel putin ca actiune si prezentare a actorilor. Oricum il urmaresc pentru ca sunt fan SF si mai am rabdare sa inceapa cu adevarat. Deobicei subtitrarea apre dupa minim 14 ore, sau a doua zi..
http://stargate.mgm.com/view/content/1079/index.html
Stargate Universe ramne totusi pasiunea mea.

Un comentariu:

  1. SGU s-a indepartat f mult de reteta originala. Explorarea e aproape zero SF-ul se rezuma la descifrarea unor console antice si a masinilor din nava, iar in rest ai f mult sirop.
    Pe mine ma agaseaza melodiile alea, sunt o pierdere de timp. Eu nu stiu cine a avut ideile astea, dar au stricat serialul. Daca vreau muzica ma uit la MTv, nu la Stargate. Pacat.

    RăspundețiȘtergere

SAL