duminică, 13 decembrie 2009

Esti mandru cu presedintele tau?

 A trcut destule zile de la alegeri, totul ne arata ca am vorbit in van. Nici o data nu am vazut atata de multa implicare personala. Acu cateva luni, toata lumea il injura pe base. Ce s-a schimbat? Nu cred ca mai are vre-o importanta, alegerile astea ne-au dezbinat pe noi ca toti. Aveam prieteni , care acu nu mai ma baga in seama pentru opinia mea. Nam crezut ca, acum, dupa 20 de ani dupa ce strigam ca disperatu in piata operei din Timisoara, sa mai existe ata ura intre noi. Alegerile astea au scos tot ce e mai urat din oameni. Totul a fost regizat , sa arate ca un meci de fotbal; de media , de stafuri. Nu credeam ca exista oameni in stare sa se dedice(orbeste) trup si suflet unui candidat. Nu conta ce s-a zis in dezbaterea finala pentru foarte multi dintre noi, erm atat de partinitori , ca nu auzeam decat ce zice candidatul preferat, indifernt   de argumentele celeuilalt.
 Imapartirea pe echipe de sustinatori, din jurul nostru, oameni de rand,  a fost ca si la dezbaterea finala. Cati dintre voi au recunoscut in jurul lor pe Udrea sau Vanghelie? Deci cum arata staful fiecarui candidat asa arata si oamenii din jurul nostru, am ajuns sa fim dupa chipul si asemanarea lor. Au reusit sa ne dezbine. Cum arata acu tabela? ei se ling pe la spate , noi nu ne mai salutam! Eram prieten cu toata lumea indiferent de orientare politica, daca mi-am sustinut optiunea cu argumente  si le-am daovedit ca ei nu au nici un argument pro sau contra, ca merg cu turma, a fost deajuns....numai pentru asta nu mai sunt prieteni cu mine.
 Concluzia  este ca au reusit sa ne dezbine, si sa ne cucereasca.
Pentru toata lumea am urmatoarea intrebare : Esti mandru cu presedintele tau?
Consider intrebarea intemeiata , si tota romania ar trebui sa raspunda la ea! La urmatoarele alegeri, va trebui sa o punem inainte de a vota!, respectiv: Voi fi mandru cu presedintele meu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

SAL